اخبار
-
از نوآوري غول نسازيد!
هميشه ایده هاي نوآوري در مورد ایجاد یک محصول جدید نيست. گاهي فقط کافيه نحوه ارايه محصول تون رو دگرگون کنيد تا شاهد تمايز در بازار باشيد: -
فرايند توسعه محصول جديد NPD
NPD يا New Product Development شامل فعالیتها و تصمیماتی است که از مرحله ایجاد ایده تا ورود محصول به بازار را در بر میگیرد که شامل ۷ مرحله استراتژی، تولیدایده، غربالگری ایده، تحلیل کسب و کار، توسعه، آزمون و تجاری سازی میباشد. -
6 نوآوري برتر نمايشگاه صنايع غذايي SIAL 2016 پاريس
جايزه نقره نوآوری SIAL متعلق به محصول قارچ خشک شده در يک آسياب دستي است که شامل گونه هاي قارچ porcini, morels و ترکيب اين دو است. -
رشد بازار جهاني چاپ سه بعدي غذا
چاپ سه بعدي مواد غذایی یک روش در حال تحول تولید مواد غذایی در سال های اخیر بوده است. ترکیب دانش 3D و تکنولوژي صنايع غذايي اين امکان را ايجاد کرده است تا مواد غذایی در اشکال، بافت، طعم و شکل هايي که قبلا امکان پذير نبود توليد شود. -
تولید میلک شیک (Milk Shake) خرمالو با خاصیت آنتی اکسیدانی بالا
گروهی از محققین دانشگاه Politècnica de València میلک شیک خرمالو جدیدی را با قابلیت آنتی اکسیدانی بالا تولید نمودند. خرمالو به دلیل دارا بودن تانین و کاروتنویید از منابع مهم آنتی اکسیدانی به حساب می آید. بر طبق آزمایشات صورت گرفته یک عدد از این شیک ها می تواند محتوی مقدار برابر کاروتنویید با یک خرمالو کامل باشد.