تحلیل بازار مواد اولیه صنایع غذایی
-
وقتی تأمینکننده درست بازی میکند، اما بازار عوض میشود… | راهکارهایی برای حفظ جایگاه B2B
چرا برخی برندهای غذایی پس از لانچ محصول، بهجای حفظ کیفیت، به سراغ مواد اولیه ارزانتر میروند؟ تحلیلی تخصصی از مریم عطااللهی بههمراه راهکارهایی برای تأمینکنندهای که مشتریاش را از دست داده. -
چگونه تأمینکنندگان مواد اولیه از نمایشگاه اگروفود بیشترین بهره را ببرند؟
نمایشگاه اگروفود فرصتی برای رشد تأمینکنندگان مواد اولیه است. در این راهنمای حرفهای با استراتژیهای قبل، حین و بعد از نمایشگاه برای توسعه بازار و فروش B2B آشنا شوید. -
سرنوشت صنعت روغن ایران از شکوه بهشهر تا نگرانی از آینده
«می ترسم این کارخانهها که مانند فرزندان ما هستند و برای آنها زحمت زیاد کشیدیم - عاطل و باطل بمانند!» این آخرین جمله آقای لاجوردیان یکی از بنیانگذاران گروه صنعتی بهشهر قبل از ترک ناخواسته از ایران بود. -
آیا بحران اخیر کاکائو در جهان می تواند فرصتی برای نوآوری باشد؟
در این اپیزود می شنویم: - بررسی بحران جهانی کاکائو - استراتژی های شرکت های بزرگ تامین کننده مواد اولیه و تولید کننده شکلات برای کاهش چالش - استراتژی نوآوری و خلق محصول جدید -
قیمت رو به افزایش شیر در سطح جهانی در سال جاری و سال آینده
در سال ۲۰۲۲ ما شاهد رکوردشکنی قیمت جهانی شیر بودهایم . روندی که تاثیرش را در اکثر محصولات لبنی گذاشته است. افزایش هرینههای تولید مانند خوراک، انرژی و دستمزدها در این افزایش قیمت موثر بوده است. اوج گرفتن تورم، افزایش قیمت انرژی و چالشهای ژئوپولتیک در این اوجگیری موثر بودهاند. انتظار می رود تولید جهانی شیر در کوتاه تا میان مدت، محدود بماند.