اخبار
-
راهنمای استراتژیک برای کارخانههای صنایع غذایی در نمایشگاه اگروفود ۱۴۰۴
در این راهنما، با مهمترین استراتژیهای حضور در نمایشگاه اگروفود برای مدیران خرید، تولید و توسعه محصول آشنا شوید. از برنامهریزی پیش از نمایشگاه تا مذاکره حرفهای با تأمینکنندهها. -
چگونه تأمینکنندگان مواد اولیه از نمایشگاه اگروفود بیشترین بهره را ببرند؟
نمایشگاه اگروفود فرصتی برای رشد تأمینکنندگان مواد اولیه است. در این راهنمای حرفهای با استراتژیهای قبل، حین و بعد از نمایشگاه برای توسعه بازار و فروش B2B آشنا شوید. -
داستان فودیار
در سال ۱۳۹۰، پس از استعفای من از موقعیتم به عنوان کارشناس فروش در یک شرکت تامینکننده مواد اولیه، همزمان احساس عمیق از آزادی و همچنین نگرانی در درونم وجود داشت. من در پی ایجاد یک بیزنس جدید بودم و به دنبال فرصتی بودم که بتوانم از تجربیاتم در صنعت استفاده کنم -
آیا بحران اخیر کاکائو در جهان می تواند فرصتی برای نوآوری باشد؟
در این اپیزود می شنویم: - بررسی بحران جهانی کاکائو - استراتژی های شرکت های بزرگ تامین کننده مواد اولیه و تولید کننده شکلات برای کاهش چالش - استراتژی نوآوری و خلق محصول جدید -
نمایشگاه ایران اگروفود 2023: بررسی حضور شرکت های واردکننده مواداولیه در این رویداد
نمایشگاه امسال ایران اگروفود هم به پایان رسید، برای همه شرکت های فعال در این نمایشگاه آرزوی موفقیت دارم. چون عمده فعالیت فودیار در رابطه با شرکت های وارد کننده مواد اولیه صنایع غذایی است، در بازدید از نمایشگاه امسال به عنوان بازدید کننده نکاتی توجهم را جلب کرده که مایلم با شما به اشتراک بگذارم.